دلتنگیت هم تکراری نمیشه...مثه خودت!

دلتنگت که میشوم...گویی دست ها و پاهایم بسته می شوند...

نه پای رفتن به جایی را دارم...نه انگیزه و اشتیاقی برای گرفتن دستی...

گاهی میروم سراغ کتاب های شعرم...آنقدر یک شعر را میخوانم...تا چشمهایم سفید میشوند به بیت هایش...

گاهی هم میروم سراغ نوشتن...هی مینویسم...و هی خط میزنم...

در نهایت من می مانم و افکاری خسته...مدفون میشوم زیر کاغذهای خشمگین و خط و خطی و نیمه پاره!

دلتنگت که میشوم...به روی خودم نمی آورم...که اگر بیاورم تمام شهر منقلب خواهد شد...و غبارآلود درست مثل حضور من!

دلتنگت که میشوم...به همه چیز معترضم...از طعم غذا گرفته تا رنگ دیوارهای اتاق و ساعت کاری!

در دلتنگی ات کودکی بی تاب پنهان شده! تا وقتی هم که آغوش مادرش را از این بازار بی رحم و شلوغ پس نگیرد...دست از گریه و التماس برنخواهد داشت...

+دقیقا از لحظه ای که روز جمعه-9/15-شروع بشه...دنیا دوباره با من مهربون میشه...و زندگی دوباره خوب میشه! :))))) ... :دی



نظرات شما عزیزان:

hntaa
ساعت22:41---13 دی 1392
الان کملااااااااااا درکت میکنممممممممم

چون اون اومده تو زندگیم
پاسخ: هه هه...چه خوب! :)


کیانا
ساعت3:03---10 دی 1392
خیلی وقت است که بی تابم،دلم تاب میخواهد ویک هل محکم...


تادلم هری بریزدپایین هرچه درخودتلنبارکرده را...!
پاسخ: راست میگی...خیلی وقته تاب بازی نکردم!... :) میام نیشابور باهم سوار میشیم... :)


hnTaa
ساعت18:34---15 آذر 1392
میتونی بری خودتو بشوری عزیزممم
پاسخ: بابا انقد خودمو شستم رنگدانه های پوستم نابود شدن!


hnTaa
ساعت18:18---15 آذر 1392
لایک داره و مرگ(این خطاب به احسانه)

تا حلا دلتنگ کسی نشدم.

ولی خیلی وقتا در حضور بعضی آدمارو خواسته که اصن دوسم ندارن و واسشون مهم نیستم....
پاسخ: موافقم! طرف اعصاب منم خورد کرده! بیخی فاطمه...واس ما که خیلی مهمی :)


فاطمه
ساعت14:16---13 آذر 1392
کجایی تو نگین؟؟؟!!! ی جواب بده به اس هام!بفمم زنده ای!

چه مطلب خوشگلی! من اصلاااااا تو نوشتن استعداد ندارم
پاسخ: هعی...واقعا حس و حالشو نداشتم!ببخش! تو چطوری این ساعت اومدی نظر گذاشتی؟؟؟!! مگه تا 2:30مدرسه نیستی؟؟؟


احسان
ساعت18:58---11 آذر 1392
لایک داره مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392 | 21:11 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.